BLACK ANGEL BOOST

Igår gjorde jag min första riktiga arbetsdag på Boost. Det var riktigt skönt att börja jobba igen och de jag jobbar med är suuupersöta! Har gjort de mesta från att göra juicer och mixa bär till att skopa glass och hälla upp milkshakes till kunder. Det svåraste är bara att lära sig alla recept för alla olika smoothies. Det är inte 4-8 sorter vi snackar om nu, snarare 20 och då är de bara smootisarna!!

Imorse var jag även på induktion med mina chefer och fick en presentation om hela företaget och deras arbetsupplägg. Så med min egengjorda smootie i handen gick jag på ett möte som inte liknade något annat. "SMILE AND LOVE LIFE!", det var egentligen de hela induktionen handlade om. Människorna på de här stället har sån skön inställning till allt! Innan jag kan få mitt schema hos dem måste jag dock göra en utbildning på deras hemsida. Väldigt seriösa! Har ändå lyckats fixa till mig ett skift på söndag iaf. Alltid nåt! Tills dess blir de dock plugg...





Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Pernilla! Vad du är fin på kortet!! Sök modellkarriär också, Hälsningar Birgitta

2011-11-01 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0