WHAT THE FUCK IS A CELEBRITY?

På min lunchbreak

 

Första dagen på jobbet är gjord! Jag fick strutta runt i en kort, blå satinklänning för femtonhundra kronor och hjälpa kunderna i provrummen. Vi var många i butiken och det var ganska lugnt, förutom när designern Mark från Project Runway kom in och hälsade på- galen kille det där haha. Höjdpunkten på dagen var, i ärlighetens namn, när vi valde min outfit för imorgon. Det blir en galet mönstrad maxi-klänning med spagettiband och mina nya klackar. Mina dagar i converse och leggings verkar vara över…

 

Fred&Kärlek

Agnes

 

Dagen ris går förresten till min kära mamma som inte verkar veta när jag kommer hem till Sverige igen??

 



Kommentarer
Postat av: Mamman

Åhh! Så du kommer hem... trodde du skulle följa med din man Gary till USA. Men det är helt okey om han åker med till Svedala. Vad du är jättesöt i klänningen!! Kram Mamman

2011-11-12 @ 11:07:40
Postat av: Största kusinen...

Gary - vem tusan är det?

2011-11-12 @ 13:41:55
Postat av: Mamman

Självklart Plommon ska jag stå på Landvetter den dagen du kommer hem!! Förlåt att jag glömt dagen! Men nu vet jag att det är 31 maj. Kram Mamman

2011-11-12 @ 16:07:06
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar! :D

allt bra? :)

2011-11-12 @ 20:34:32
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Frida

grymt snygg du rä i alla dessa kläder då! du kommer lätt få ditt drömjobb i Uddevalla när du kommer hem då ju!!!! :D

2011-11-13 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0