BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR, 'CAUSE YOU JUST MIGHT GET IT ALL

I min jobbuniform hehe

 

Livet är allt bra konstigt. Just nu är jag på det stället jag alltid har drömt om; jag bor i en storstad, jag lever i ett engelsktalande land, jag åker tunnelbana till jobbet, jag har ett fräsigt jobb. Läskigt- och overkligt.

 

Andra dagen på jobbet har gått bra- fick t.ex. hjälpt en kvinna som köpte sin brudklänning. Min chef har både berömt mig och kritiserat mig ("Agnes, du kan väl ha på dig läppglans när du jobbar?") Jag trivs bra hitills, dock är inte mina fötter lika glada efter några timmar i klackar. Jag kan se om jag kan få knäppt lite bilder i butiken så ni kan få se hur det ser ut!

 

Fred&Kärlek

Agnes

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Åhh vad du är fin i klänningen! Det enda som fattas är väl Mammakramarna???

2011-11-13 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0