WHERE SOME STOP, I GO

Har precis kommit hem efter en 10h lång arbetsdag, där jag fick finbesök av fröken Högberg. Min underbara chef ringde mig 8 imorse och ville att jag skulle komma tidigare till jobbet. Ganska så lagom roligt- eftersom Pernilla och jag kom hem runt 3 inatt, efter att ha fräst runt på grymma World Bar i Kings Cross och sagt hejdå till min älskade bögfransman Denis, som lämnar Sydney för Marseilles idag. Snyft.


Nu har vi mölat popcorn i soffan och fått tips om hur man bäst dödar en kackerlacka av våra rumskompisar. Användbart värre! Nu ska vi hoppa i säng! Imorgon jobbar jag i Chaisellebutiken i Parramatta igen. Godnatt från oss i Sydney!

Fred&Kärlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

NATTSKRUMSLER!!!! Gå och lägg dig i tid Plommon!

2011-12-08 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0