WEEZY BABY

Just nu vill jag tacka Gud och den levande varelse, som bokar in alla dessa fantastiska artister till Australien. På söndag kommer underverket, mannen, myten, legenden, rösten, rapparen Lil Wayne till Sydney. Herregud. När jag ser honom kommer jag gråta. Min största hang up. Prisa Herren- detta trodde jag aldrig när jag satt hemma i Uddevalla och tryckte hans ansikte på en tröja på inredning&design-kursen i våras.

 

Redan innan vi bokade flygbiljetten till Australien, så kollade jag om Lil Wayne skulle spela här. Helt otroligt...på söndag står han på scen med Eminem på Sydney Football Stadium- och jag kommer vara där. (eventuellt gifter vi oss och så kommer jag aldrig hem till Sverige igen) Thank you Lord.


Fred&Kärlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Snälla Agnelina...det vore JÄTTEBRA om du valde en annan kille. Det måste väl finnas nån som inte tar droger, (läs röker=luktar illa och KOL) har målarfärg på hela kroppen (läs färgförgiftad)och inte har planer på att ta livet av sig (kolla bilden, handen som pistol mot tinningen). Denna grabb kan GUD omöjligt ha skickat till Aussie......

2011-12-02 @ 09:14:06
Postat av: Teta

Kära Agnes!

Moster blir såååå glad över att du snart ska gifta dej.

Kommer gärna på ditt bröllop. Mycket spännande att få träffa detta under. Din mamma tycker nog innerst inne att han är en SVÄRMORSDRÖM. Får morbror spela eller han kanskse inte gillar orgelmusik?????

Kram moster Teta

2011-12-02 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0