THE CHAISELLE WOMAN IS DARING, CHARISMATIC & NEVER LOSES HER SENSE OF FUN





När jag jobbade i lördags fick jag min egen nyckel till butiken av min manager, vilket är ett stort steg eftersom hierarkin är lite saftigare här än i Sverige. Så idag var det upp till bevis och jag fick öppna och stänga butiken själv för första gången och det gick riktigt fint.

Jag jobbade tillsammans med våran nyanställda puma Beslie och vi (Team Europe) har krängt klänningar till max idag! Efter jobbet gick vi till Trinity Bar i innerstan tillsammans med Beslies kompisar, där även Pillis mötte upp med oss.

Nu har jag och Pernilla precis svalt sista tuggorna av våran klyftpotatis och köttet vi grillade på våran grill. Usch vad livet är bra, nu väntar 3 dagars ledighet!


Fred&Kärlek
Agnes



Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad skönt att ni lämnat plats för kött och potatis i nudel/köttfärsvärlden... kanske en sallad också? Efterrätten var väl dadlar.

2011-12-19 @ 09:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0