THE CHAISELLE WOMAN IS MODISH & TRENDY BY DAY & HIGHLY GLAMOROUS AT NIGHT

Allting kan verkligen hända här i Sydney. Och när det händer något- så händer det snabbt.

Senaste gången i Vogue

Chaiselle.com.au

 

Det gick löjligt snabbt att få jobbet på Chaiselle, men att behålla jobbet är en annan sak. Jag och min manager har, som tur är, riktigt kul tillsammans och hon vill att jag skaffar en aussie-man, så hon får ha kvar mig i landet haha. Men alla har inte lika tur, den nya tjejen som började jobbet förra veckan, sparkades igår för the designers inte gillade hennes två, små tatueringar. Arbetsvillkoren skiljer sig lite ifrån Sverige hehe. Lätt fånget, lätt förgånget.

 

Ikväll är det maskeradbal med Chaiselle!

 

Fred&Kärlek

Agnes

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0