8 WEEKS TO GO

Gaaaaaaaaaaaah! Idag är det bara 8 veckor kvar tills vi packar ihop våra väskor och drar. Efter allt strul med pass, väntan på visum och tankar om olika vaccinationer börjar alla pusselbitar att falla på plats. Man börjar förstå att om några veckor kommer vi befinna oss så otroligt långt ifrån allt vi känner till och jag kunde ärligt talat inte varit mer taggad!

Samtidigt som man är så sjukt taggad så är de en sak jag kommer sakna något så otroligt mycket - höstmodet! Fyy va mycket snyggt det finns i affärerna just nu! Vet inte hur många mysiga koftor och tröjor jag vill prova förut på torp. Sen kom jag på att en stor, stickad kofta med läder detaljer förmodligen inte är de mest praktiska i  grader värme. Så jag fick så snällt hänga tillbaka detta lilla underverk till klädesplagg...

Men 8 veckor är fortfarande ett tag kvar och ikväll är det födelsedagsfirande på kartan. Lilla Janina är sist i gänget  att fylla 19  och detta ska självklart firas! Ses i dimman! 

Pussokram
Pernilla

Update: AGNES ANDERSSON FYLLER JUH I DECEMBER! Detta kommer självklart inte att glömmas bort och guuud vad de ska firas!!

Kommentarer
Postat av: Agnelicious

Åh så fint Pillisen! Som du sa: detta är början på nått stort!;) Vi har fått in så mkt höstmode i k-hamns-butiken nu och jag dör också lite när jag jobbar. Verkar bli mkt cowboy iår och det är ju änna din grej, men om vi har tur så håller det i sig till nästa år;) Men en sak bara: "Janina är sist i gänget" ehummm är jag plötsligt borträknad? buhu

2011-08-15 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0